רכב העבודה הקשוח של בובקט
בובקט מחדשת את רכב העבודה הרב תכליתי שלה, כחלק מהרחבת ארסנל הציוד אותו היא מציעה ללקוחותיה
בובקט משיקה דור חדש של רכבי עבודה (UTV) קשוחים, כחלק מהגישה של one stop shop המאפיינת את הנהלת החברה האמריקאית (בבעלות דוסאן הקוריאנית) בשנים האחרונות. נזכיר כי רק לאחרונה חזרה בובקט שוב להציע טרקטורים רב תכליתיים וחקלאיים והוסיפה מעמיסים קומפקטיים להיצע , כחלק משינוי פני החברה וארסנל סדרות הציוד שהיא מציעה; רכבי העבודה דנן נועדו להרחיב את מעגל המשתמשים בציוד של המותג מעבר למעגל המוכר והידוע של עובדים בתחומי התשתיות והבניין. נציין כי תחום רכבי העבודה הולך וצומח בעיקר בצפון אמריקה, השוק הגדול בעולם לכלים מסוג זה, וזאת לנוכח היתרנות הרבים הגלומים בכלים כאלו, שעיקרם כושר הניידות והזריזות הגבוהים, היכולת להוביל במהירות ובעלות נמוכה 2 עד 6 עובדים ועוד ציוד בארגז, הוורסטיליות הגבוהה של כלים אלו וכמובן – סך עלויות הרכישה והתחזוקה בעיקר בהשוואה לטנדר גדול וכבד.
סדרת רכבי העבודה החדשה מכונה UV34 והיא מחליפה את סדרה 3400 הוותיקה. הכלים החדשים מבוססים על הדור היוצא, אך טופלו ועודכנו כמעט מכל היבט – מכאני ועיצובי, כך שמדובר בכלים חדשים לגמרי. בהיצע שתי תצורות מרכב: תלת-מושבי (UV34, משקל עצמי כ-880 ק"ג) וגרסה ארוכה יותר (UV34XL, משקל עצמי כ-980 ק"ג) המציעה שישה מושבים (שלושה בשורה), שתיהן מונעות באמצעות מנוע דיזל – אודותיו לא נמסרו פרטים מלאים, למעט הספקו: 25 כ"ס, והיותו בעל שלוש בוכנות. שתי ואריאציות המרכב – הקצרה והארוכה – מציגות ביצועי עבודה דומים: כושר גרירה של כמעט 1,150 ק"ג וכושר נשיאה של כ-570 ק"ג; מידות הארגז זהות בשתי הגרסאות. ההינע הוא כמקובל בסגמנט: אחורי או כפול לבחירה, נעילת דיפרנציאל אחורי וגיר רציף עם 2 יחסי העברה.
במטרה להפוך את רכבי העבודה החדשים ליעילים ככל הניתן מוצעים, כמקובל בקטגוריה, אינספור תוספות, סוגי צמיג, אבזור וכלים נרתמים לבחירה. כך ניתן, למשל, לבחור צמיגים למדשאות, לשטח קיצוני, לנסיעה על אספלט וכיו"ב.
רכבי העבודה החדשים של בובקט פונים למגזרי התשתיות, הבניין, עבודות סלילה, שירות מוניציפלי, יערנות, פיתוח נופי וגינון וכמובן – לחקלאות.
יבואנית בובקט לארץ היא חברת אמקול. בשלב זה לא ידוע על כוונה להציע רכבי עבודה מתוצרת בובקט גם בארץ.