פורד מציגה F350 חדש
רוב השינויים והחידושים הם מתחת לפח, ובראשם מנוע ה-Power Stroke טורבו-דיזל בנפח 6.7 ליטר המוצע כאן בדור השני שלו. המנוע האימתני מציע עתה 440 כ"ס (במקום 400 עד כה) ומומנט מרבי של 119 קג"מ (במקום 110). בפורד מתגאים מאוד בסדרת הטנדרים הקשוחה וטוענים ליתרון מהותי על פני המתחרים, כפי שמסביר אותו דאג סקוט, מנהל השיווק של כלי הרכב המסחריים בפורד: "אנו היצרן היחיד המפתח ומייצר את המנועים לטנדרים הגדולים שלו בעצמו; כאשר משלבים נתון זה עם השלדה הקשוחה ויתר המכלולים שפותחו ומיוצרים 'בבית', קל להבין את היתרון שאנו מציעים כאן עבור אלו הנדרשים לעבוד קשה – ובעיקר לגרור מטען כבד – עם הטנדרים שלהם". לטענת סקוט, העובדה שהכל נעשה במשותף, בפורד, ובמקביל – מאפשר הוצאת מוצר מוגמר מותאם והפועל כמקשה אחת.
עיקר העדכונים במנוע המחודש מתמקדים במגדש טורבו גדול יותר ומערכות הזרקה ופליטה חדשות. לשיפור יכולת הגרירה וההעמסה החליפו בפורד את קפיצי העלה האחוריים במאסיביים יותר, את מוטות הייצוב בקשיחים יותר, את בולמי הזעזועים ומערכת ההיגוי בחדשים ומחוזקים משהוצע עד כה. גם הבלמים הוחלפו בגדולים יותר, בעלי כוח עצירה משופר ומערכת ה-ABS כוילה מחדש במטרה לתפקד טוב יותר בעומס קיצוני. כפועל יוצא מכל אלו עלה כושר הגרירה המרבי המותר ב-14% ל-12,020 ק"ג, כאשר ניתן אף להזמין "חבילת גרירה משופרת" (high-capacity towing) הכוללת קפיצי סליל מחוזקים מלפנים וסרנים רחבים יותר המעלים את כושר הובלת וגרירת המטען המשולב (נגרר ומטען בארגז) מ-14,483 לכדי 15,890 ק"ג.
למרות היותם מוגדרים כדגמי 2015, תחל מכירת דגמי ה-F350/F450 החדשים כבר במהלך החודשים הקרובים.