פוסו קאנטר חדשה לעפר ותשתיות

היצרית היפנית משיקה גרסאות המיועדות לעבודות עפר ופיתוח של ה-Canter החדשה

פוסו (Fuso) היפנית, יצרנית משאיות בבעלות קונצרן דיימלר הגרמני, חושפת גרסאות של הקאנטר (Canter) החדשה המיועדות לענף התשתיות, הבנייה ועבודות העפר. הגרסאות החדשות מוצעות הן עם מנועי דיזל (Canter) והן עם מנוע חשמלי (eCanter).

פוסו eCanter 7C18e היא משאית חשמלית עם ארגז המתהפך לשלושה כיוונים, במשקל של 7.49 טון. אורכה הכולל 5.7 מ', רוחבה 2.4 מ' וגובהה 2.21 מ'. למשאית קבינה חדשה, כפי שהוצגה עם השקת הדור העדכני של הקאנטר למשאית כושר העמסה ש 3.6 טון. המשאית מונעת באמצעות מנוע חשמלי הניזון מסוללות נטענות. אלו מניעות גם את המנוע המפעיל את המנוע ההידראולי המרים ומוריד את הארגז. טווח הנסיעה עומד על 200 ק"מ בין טעינות.

פוסו Canter 6S15 מונע באמצעות מנוע דיזל ומשקלו הכולל עומד על 6 טון. אורך משאית קלה זו הוא 5.2 מ', רוחבה 2.2 מ' וגובה הקבינה עומד על כמעט 2.14 מ'. בפוסו מציינים כי גרסה זו מיועדת למשימות הובלת מטען בדרכים צרות ובתנאים הדורשים יכולת תמרון גבוהה.

פוסו Canter 9C18 היא משאית קלה במשקל כולל של עד 12 טון המונעת במנוע דיזל. כושר ההעמסה שלה הוא 6 טון והיא מציעה יציאות הידראוליות לטובת הפעלת מגוון ציוד ואבזור.