פוסו מרעננת את הקאנטר
גרסת ה-8.55 טון מהווה עתה את גרסת המשקל הגדולה בהיצע המשאיות הקלות – והיא חדשה לשנה זו. היא מוצעת גם בגרסת שלדה חשופה, ולפיכך מאפשרת התקנת ארגז, פתוח או סגור, קירור או מנוף מייצור חיצוני, או כל התקן אחר – עד למשקל של 6.0 טון.
בפוסו קאנטר החדשה מוצעת כסטנדרט בקרת יציבות אלקטרונית (ESP), מערכת למניעת נעילת בלמים (ABS) הכוללת חלוקת עוצמת הבלימה אלקטרונית ובלם-מנוע בעוצמה של 50 קילו-ואט.
המנועים בקאנטר החדשה עומדים שתקנים העדכניים ביותר באירופה: Euro 5b+ לגרסאות השוקלות עד 6.0 טון ו-Euro 6 לגרסאות השוקלות יותר מ-6.0 טון.
המנועים, כך טוענים בפוסו, נקיים וחסכוניים יותר מעד כה – בעיקר הודות ל"חבילת Ecofficiency", כפי שהיא מכונה, המוצעת כסטנדרט בדגמי 2014. מדובר בסדרת שיפורים ושינויים במנוע הגורמים לכך, ביניהם מצויינים בין השאר מערכת הזרקה חדשה בלחץ גבוה (2,000 Bar), שמן מנוע מיוחד המקטין את החיכוך, מערכת 'עצור וסע' ובתיבת ההילוכים – הארכת יחסי ההעברה לטובת יכולת עבודה של המנוע בסל"ד נמוך יותר. עוד מוזכרים צמיגים מיוחדים בעלי התנגדות חיכוך נמוכה ו"נגיעות" קוסמטיות חיצוניות המתיימרות להקטין עוד יותר את ההתנגדות לרוח.
עוד חדש ל-2014 הם שיפורים לגרסאות ה-4×4 של הקאנטר, שמקבלות מעתה כסטנדרט תיבת הילוכים עם 2 יחסי העברה המאפשרת לכל קאנטר 4×4 כושר טיפוס של עד 60% (כ-27 מעלות) במטען מלא. עוד מציעות גרסאות ה-4×4 מעתה גם נעילת דיפרנציאל אחורית אוטומטית של עד 70% – ללא תוספת מחיר. כאופציה חדשה בכל הדגמים מוצעת ערכת מראות צד רחבה במיוחד למצבים בהם מותקן על השלדה ארגז או כל התקן After Market רחב אחר.
לפניה ליבואנית משאיות פוסו קאנטר לארץ, לחצו כאן