פוסו מרחיבה את ההיצע
פוסו היפנית, כיום בשליטת קונצרן דיימלר הגרמני, יצרן הרכב הכבוד הגדול בעולם, משיקה במסגרת תערוכת הרכב הבי"ל באינדונזיה שתי סדרות משאיות חדשות: FJ ו-FI. מדובר בהרחבה ושדרוג שתי הסדרות החדשות שפותחו בהודו במיוחד עבור השוק האסיאתי בשיתוף חברה-בת נוספת של דיימלר – Daimler India Commercial Vehicles.
בפוסו מייעדים סדרות חדשות אלה לשיווק ומכירה באסיה, אפריקה, אמריקה הלטינית והמזרח התיכון, כמשאיות תחרותיות במחירן אך מתקדמות ומודרניות יותר בהשוואה לרוב המתחרות המיוצרות ומשווקות במדינות רבות בשווקים דנן. מדובר בשווקים ההולכים ומתפתחים במהירות גדולה. סדרה FI יוצגה בתערוכה עם דגם אחד – FI 1217 4X2 Tipper – במשקל כולל של 12 טון, כאשר סדרה FJ (עד 25 טון) יוצגה עם 5 דגמים שונים, מסוס גורר, עבור בגרסה לעבודות עפר ועד שלדה חשופה, בהינע 6×2 או 6×4.
בשלב זה לא דווח על כוונה להציע את דגמי המשאיות החדשות מעבר לשווקים שצוינו, אך ייתכן בהחלט שגרסאות עתידיות שתתבססנה על סדרות אלה, בתוספת מנועים העומדים בתקינה האירופאית, יאפשרו שיווק משאיות אלה גם באירופה, כחלופה תחרותית במחיר הרכישה להיצע המקומי.
בפוסו מייעדים סדרות חדשות אלה לשיווק ומכירה באסיה, אפריקה, אמריקה הלטינית והמזרח התיכון, כמשאיות תחרותיות במחירן אך מתקדמות ומודרניות יותר בהשוואה לרוב המתחרות המיוצרות ומשווקות במדינות רבות בשווקים דנן. מדובר בשווקים ההולכים ומתפתחים במהירות גדולה. סדרה FI יוצגה בתערוכה עם דגם אחד – FI 1217 4X2 Tipper – במשקל כולל של 12 טון, כאשר סדרה FJ (עד 25 טון) יוצגה עם 5 דגמים שונים, מסוס גורר, עבור בגרסה לעבודות עפר ועד שלדה חשופה, בהינע 6×2 או 6×4.
בשלב זה לא דווח על כוונה להציע את דגמי המשאיות החדשות מעבר לשווקים שצוינו, אך ייתכן בהחלט שגרסאות עתידיות שתתבססנה על סדרות אלה, בתוספת מנועים העומדים בתקינה האירופאית, יאפשרו שיווק משאיות אלה גם באירופה, כחלופה תחרותית במחיר הרכישה להיצע המקומי.