פולקסווגן טרנספורטר – הדור הבא
הקונספט 'טריסטאר' הוצג בכתום צעקני, עם מרכב קצר ועיצוב שטח קרבי ומוגבה – הומאז' לגרסת השטח המיתולוגית של הטרנספורטר – הסינכרו כפול ההנעה, וכאן הכוונה לדגם מ-1985. ההינע הוא כפול קבוע והמרכב כולל שתי שורות מושבים בתצורת 'קבינה וחצי' וארגז פתוח, מתוכו בולט הגלגל הבשרני לשטח המחובר לדופן האחורית של תא הנוסעים. בפולקסווגן מדגישים את יכולות ה שטח הגבוהות של ה'טריסטאר', ולא בכדי; הטרנפורטר T6 תוצע אף היא בגרסאות כפולות הנעה וככל הנראה תהיה ביניהן גם גרסת שטח של ממש, הכוללת בין היתר דיפרנציאל אחורי מכאני הננעל ב-100%, לנדרשים לנוע עם נוסעים ומטען לאתרי עבודה הממוקמים מעבר לאספלט.
כפי שניתן להבחין, העיצוב הכללי ברור למדי ונראה כקרוב מאוד לעיצוב ה-T6 העתידי. בפולקסווגן שימרו את קווי המתאר המאפיינים של הטרנספורטר העכשווי, אך העניקו להם ליטוש קל ו"חידוד" העיצוב במטרה להפכו מתקדם ומודרני יותר, אך עדיין לאפשר זיהוי קל ומיידי ולשייכו לפולקסוגן טרנספורטר.
בחזית מותקנת תאורה רבת עוצמה בטכנולוגיית LED החסכונית שככל הנראה תמצא את דרכה גם למהדורה הסדרתית. הארגז מחולק לשני אזורי הטענה – מתחת לרצפה, שם מוצעות מגירות אטומות לאחסון ציוד, ומעל לרצפה, כארגז פתוח קונבנציונאלי. לא בטוח שתצורה זו תגיע לגרסאות הייצור הרלוונטיות של ה-T6 (דאבל קבינה) וכך גם לגבי העיצוב הפנימי. בפולקסווגן עיצבו סביבת עבודה יוקרתית אך מאופקת, עם שימוש בעץ, עור ומתכת מלוטשת והכוללת גימיקים לרוב כמו מסך מגע ענק והניתן לכיוון וסיבוב, אפשרות להזזת הכיסאות על מסילות, שולחן מתקפל, מערכת אינטגראלית המאפשרת שיחות ועידה באמצעות וידאו ומערכת שמע יוקרתית ורבת עוצמה. כאמור, הסיכוי לראות משהו דומה במהדורה הסדרתית אינו גבוה.
בפולקסווגן לא פירטו מתי מתוכננת השקת הגרסה המוכנה לייצור של הטרנספורטר T6 אך שמועות בגרמניה מדברות כבר על תערוכת ז'נבה הקרובה, בתחילת 2015.