מרצדס בשירות הציבור
מרצדס אנטוס, מרצדס ארוקס, מרצדס אטגו, מרצדס אונימוג, מרצדס אקוניק, מרצדס ספרינטר החדשה והפוסו קאנטר העדכנית – כולן מעודכנות על פי תקני פליטת המזהמים העדכניים ביותר – יורו 6, יורו 5b+ – וחלקן בעלות הינע היברידי. בדיימלר מציגים מגוון משאיות המוסבות לשימושים ספציפיים, בהתאם להזמנות פרטניות מצד גופים שונים – מוניציפאליים ברובם – שנבנו בשיתוף בוני מרכבים ומומחי מערכות איסוף אשפה, תחזוקת דרכים, הובלה בשטח ועוד עמם מרצדס פועלת בשיתוף פעולה.
מרצדס הציגה ספרינטר בגרסת 516 CDI עם מנוף אינטגראלי וארגז מתהפך. מרצדס ארוקס הוצגה בגרסאות 2545 L 6×2 ו-2040 4×4, כאשר זו האחרונה מוסבת כרכב שירות מיוחד לתנאי חורף קיצוניים. האקוניק המיוחדת הוצגה בגרסת 2635 L עם תא מפעיל נמוך בשתי תצורות של משאית לאיסוף אשפה. בנוסף נחשפה אקוניק 2630 L עם 3 סרנים ואקוניק 1830 L עם 2 סרנים כמעמיסי 'רמסע' – במטרה להפגין את הוורסטיליות של דגם זה. מרצדס אונימוג החדש הוצג בגרסאות U 218, U 427 L ו-U 527 בכלל זה גרסה מיוחדת לכיסוח שולי כבישים וגרסה לפינוי צירי תנועה משלג.
פוסו קאנטר – מותג יפני בבעלות דיימלר – הציגה את ה-Eco Hybrid 7C15 כרכב עבודה ייעודי רב יכולות המצוייד במערכת הנעה המשלבת מנוע בעירה פנימית סטנדרטי עם מנוע חשמלי, במטרה להציע חיסכון בדלק ופחות פליטת מזהמים. גם גרסת 6C18 4×4 נחשפה עם ארגז מתהפך ויכולות לנוע גם בשטח.
מרצדס אטגו נחשפה בגרסת 1321 עם מנוע העומד בתקני יורו 6 ולצידה אטגו 1323 המותאמת למשימות טיאוט כבישים. האנטוס הוצגה בגרסה קצרה אך בעלת 3 סרנים והינע בסרן האמצעי בלבד. האנטוס 2543 L 6×2 המיוחדת הוסבה לשמש שואבת ביוב ומים ממקומות מוצפים לשירות עריות וגופים מוניציפאליים.
חטיבת המשאיות במרצדס בנץ משיקה מגוון משאיות וכלי רכב מסחריים במסגרת תערוכת IFAT במינכן, גרמניה. מדובר בתערוכה המובילה בעולם בתחומי המחזור, טיפול בפסולת, מים וטיפול בחומרי גלם שונים. מרצדס חושפת בתערוכה מהדורות עדכניות ונקיות של משאיות ומסחריות המוסבות לשימושים ספציפיים, כולל מרכבים והתאמות מיוחדות המיוצרות "בבית", במפעלי מרצדס. ההשקה כוללת גרסאות של הדגמים מרצדס הציגה ספרינטר בגרסת 516 CDI עם מנוף אינטגראלי וארגז מתהפך. מרצדס ארוקס הוצגה בגרסאות 2545 L 6×2 ו-2040 4×4, כאשר זו האחרונה מוסבת כרכב שירות מיוחד לתנאי חורף קיצוניים. האקוניק המיוחדת הוצגה בגרסת 2635 L עם תא מפעיל נמוך בשתי תצורות של משאית לאיסוף אשפה. בנוסף נחשפה אקוניק 2630 L עם 3 סרנים ואקוניק 1830 L עם 2 סרנים כמעמיסי 'רמסע' – במטרה להפגין את הוורסטיליות של דגם זה. מרצדס אונימוג החדש הוצג בגרסאות U 218, U 427 L ו-U 527 בכלל זה גרסה מיוחדת לכיסוח שולי כבישים וגרסה לפינוי צירי תנועה משלג.
פוסו קאנטר – מותג יפני בבעלות דיימלר – הציגה את ה-Eco Hybrid 7C15 כרכב עבודה ייעודי רב יכולות המצוייד במערכת הנעה המשלבת מנוע בעירה פנימית סטנדרטי עם מנוע חשמלי, במטרה להציע חיסכון בדלק ופחות פליטת מזהמים. גם גרסת 6C18 4×4 נחשפה עם ארגז מתהפך ויכולות לנוע גם בשטח.
מרצדס אטגו נחשפה בגרסת 1321 עם מנוע העומד בתקני יורו 6 ולצידה אטגו 1323 המותאמת למשימות טיאוט כבישים. האנטוס הוצגה בגרסה קצרה אך בעלת 3 סרנים והינע בסרן האמצעי בלבד. האנטוס 2543 L 6×2 המיוחדת הוסבה לשמש שואבת ביוב ומים ממקומות מוצפים לשירות עריות וגופים מוניציפאליים.