מרצדס אונימוג חדש
הסדרות החדשות מותאמות לתקני יורו-6 המחמירים. יחד עם עדכון ורענון המנועים (מ-156 ועד 354 כ"ס, מסדרת ה-BlueEfficiency המתקדמת של מרצדס) בוצעה "מהפיכה" בסביבת הנהג, עם עוד נוחות וקלות בתפעול, בנוסף לעדכונים טכנולוגיים שנועדו להותיר את דגמי האונימוג בחזית הטכנולוגיה. בין יתר השיפורים מוצעים מעתה מוט ההילוכים וניהול בלם המנוע בסמוך לגלגל ההגה; מערכת המיזוג חדשה ומשופרת; לוח המחוונים ומיקום השעונים חדש; מצלמה בחזית המעבירה את הנעשה בנקודות עיגון המכשור הנרתם; הפגושים הקדמיים חדשים לגמרי וכוללים יחידות תאורה חדשות, ויחד עם העלאת יציאות המגבים לחלונות הקדמיים למעלה, מובטחת פחות רגישות בלפנים בפני פגיעות ומכות.
בסדרות הגדולות יותר (U4023-U5024) תוכנן מחדש מיקום המנוע מעל לשלדה ועתה מוצע עוד מרווח לנוסעים. המשאיות הקלות מתהדרות במרווח גחון של 600 מ"מ, יכולת צליחת מים של 1.2 מטרים וזוויות גישה ונטישה של 44 ו-51 מעלות בהתאמה. במרצדס טוענים כי לטובת רענון הסדרות הקשוחות של המשאיות הקלות הושקעו כ-135 מיליון יורו – סכום שמן הסתם יחזיר את עצמו במהרה. דגמי האונימוג החדשים ייכנסו לייצור סדרתי בספטמבר, ויחלו להימכר זמן קצר לאחר מכן.