מיצובישי תשיק קאנטר חשמלית ב-2015
מיצובישי-פוסו קאנטר החשמלית מצוידת במנוע המספק 96 קילו-ואט (כ-131 כ"ס) הניזון מצבר סוללות ליתיום-איון 72kWh/350V. לטענת אנשי היצרנית, מסוגלת המשאית הקלה לגמוע 100 ק"מ בין טעינה לטעינה, כאשר לטעינה מלאה נדרשות 100 דקות בלבד בטעינה מהירה, או 12 שעות בטעינה רגילה, באמצעות חיבור לשקע החשמל בקיר.
מיצובישי-פוסו – חברה-בת של קונצרן דיימלר הגרמני – חשפה לראשונה גרסה כל-חשמלית של ה'קאנטר' שלה בסוף 2010 בהאנובר, גרמניה. המיצובישי-פוסו קאנטר E-Cell הוצגה זמן קצר לאחר מכן גם ביפן, והיתה בגדר הצהרת כוונות מצד היצרנית, להציע בעתיד משאית חלוקה קלה עם 0 זיהום אוויר, חשמלית, ושתתאים לפעול גם במרכזי ערים ובאזורים צפופים. יותר ויותר רשויות בעולם מקבילות עוד ועוד כניסת כלי רכב פולטי זיהום (קרי – בעלי מנוע בעירה פנימית קונבנציונאלי) אל מרכזי הערים ונתון זה מעודד עוד ועוד יצרניות להשקיע במציאת פתרונות "נקיים", ובראשם פיתוח כלי רכב מסחריים חשמליים.
לקבלת פרטים נוספים מיבואנית מיצובישי-פוסו לארץ, לחצו כאן