כלי העבודה החדש של פולריס
פולריס האמריקאית חושפת את היצע דגמי 2017 העדכני שלה, הכולל 3 דגמי ריינג'ר חדשים עם מנוע 1,000 סמ"ק ו-80 כ"ס חסרי תחרות בקטגוריית רכבי ה-UTV המיועדים לעבודה.
העדכון המעניין ביותר הוא ככל הנראה בגרסה ארוכה חדשה, המוצעת 'מהמפעל' עם סגירה קשיחה ומיזוג אוויר, עם עד 6 מקומות ישיבה; גרסת ה-Northstar HVAC – זה שמה – מוצעת על בסיס גרסאות ה-Crew הארוכות והמוכרות זה מכבר, בעלות 2 שורות המושבים של הפולריס ריינג'ר 1000. זו פעם ראשונה בתחום שיצרנית מציעה גרסת UTV ארוכה עם סגירה קשיחה ואטומה, הכוללת כאמור מזגן עם חימום וקירור ומקום לעד 6 נוסעים. גרסאות אלו מצוידות במערכת לדחיסת אוויר טרי מבחוץ אך המונעת מאבק לחדור איתו פנימה ובמקביל מוציאה את האוויר המצטבר בתוך הרכב החוצה. בדגם זה, כך מודגש, מותקנים אלטרנטור ומדחס למזגן אטומים בפני חדירת מים או אבק.
בנוסף מוצעים דגמי הפולריס XP 1000 החדשים גם בתצורות הוותיקות והמוכרות: קצרה סטנדרטית או בגרסת Crew ארוכה, עם שתי שורות מושבים, עם מושבים נפרדים או עם ספסל המיועד ל-3 נוסעים וללא סגירה מלאה.
עוד חדשה משמעותית היא בהודעה כי לראשונה ניתן יהיה לקבל (כאופציה בתשלום) בכל הגרסאות הגה כוח חשמלי ואפשרות לקבוע את אופי הפעולה של הכלי; מערכת המכונה throttle control מאפשרת לקבוע את אחד משלושת מצבי העבודה המוצעים, בהתאם לצורך: ביצועים, סטנדרט או עבודה. במצב Performance (ביצועים) מוצעת תגובת מצערת מיידית לטובת תאוצה מיטבית. מצב זה מיועד בעיקר לפנאי וספורט. מצב standard משלב בין מצב 'ביצועים' למצב 'עבודה' ומיועד לרוב זמן השימוש עבור רוב תנאי הנסיעה. מצב Work (עבודה) מיועד לנסיעות איטיות יותר וביחס העברה נמוך יותר (באמצעות הגיר הרציף) בעיקר למשימות הדורשות שילוב של נסיעה איטית וכוח גרירה.
פולריס מיובאת לארץ על ידי חברת ד.ל.ב מוטוספורט