וולוו FM החדשה
תא המפעיל חדש לגמרי ולדברי וולוו תוכנן מחדש על מנת להציע סביבת עבודה ארגונומית ומרווחת בהרבה מזו שהוצעה ב-FM היוצאת, עם עוד מרווח בין המושבים ועוד שטחי אחסון. בהיצע מגוון תצורות של תא מפעיל, בהן תא רגיל קצר, תא עם מיטה (גבוה, נמוך ו-XXL), תא מוגבה ועוד.
כמו האחות הגדולה FH מקבלת גם ה-FM את מערכת ההיגוי המתקדמת Dynamic Steering, מערכת העוזרת על שמירת נתיב הנסיעה הרצוי ומגבירה ומחלישה את ההתנגדות לפעולת ההיגוי בהתאם למהירות הנסיעה, להקלת מאמץ הנהג.
בוולוו מדגישים גם את נוחות הנסיעה המשופרת, יחד עם התנהגות הכביש הטובה משמעותית ביחס לדגם היוצא, וזאת הודות לתכנון מתלים שונה, סרנים ובולמי זעזועים חדשים. המרכב גמיש ו-וורסטילי מבעבר ומותאם למגוון רחב ביותר של תוספות להתקנה על ידי הלקוח.
היצע המנועים כולל את מנועי ה-11 ו-13 ליטרים המוכרים של וולוו, שניהם שישה-צילינדריים ועומדים בתקני יורו-6, הראשון בטווחי הספק של 330 עד 450 כ"ס, השני בטווחי הספק של 420 עד 500 כ"ס. היצע תיבות ההילוכים כולל תשעה או 14 הילוכים ידניים, 12 הילוכים אוטומטיים I-Shift ושישה הילוכים אוטומטיים Powertonic . בוולוו טוענים שה-FM החדשה, הקלה יותר מקודמתה, צורכת בממוצע 5% פחות דלק.
וולוו FM החדשה תיוצר החל מספטמבר הקרוב וזמן קצר לאחר מכן יחל שיווקה – באירופה תחילה.