החשמלית של ניסאן בייצור
ניסאן החלה בייצור הגרסה החשמלית של המכונית המסחרית NV200. הואן הקומפקטי מכונה e-NV200 והוא ייוצר במפעל ניסאן שבברצלונה, ספרד. בניסאן מתעתדים להתחיל לשווקו ברחבי העולם החל מיוני, לאחר שכבר בימים הקרובים מתחיל שיווקו באירופה.
ניסאן פתחו והחלו בייצור ה-e-NV200 הכל-חשמלי בראש ובראשונה לקרוץ לגופים מוניציפאליים, מוסדיים וחברות גדולות. באירופה, למשל, הופכת הנסיעה בתוככי ערים רבות לקשה ומוגבלת יותר ויותר עבור מכוניות המונעות במנועי בעירה פנימית, כאשר במקביל זוכות מכוניות חשמליות להקלות משמעותיות. יצרניות רבות רואות לפיכך בגופים כאלו את הלקוחות הראשונים והגדולים יותר, באמצעותם ניתן יהיה להחדיר את הרכב החשמלי – תחילה כציבורי או מסחרי – אל התודעה ולהעלותם על כבישי הערים.
ה-e-NV200 נשענת על טכנולוגיית ההינע והעברת הכוח המוכרת מהחשמלית-המשפחתית של ניסאן, הליף (Leaf). בניסאן מדווחים עוד במקביל לתחילת הייצור כי עריית ברצלונה כבר החלה להשתמש ב-e-NV200 החשמלית כמונית עירונית וכי חברת השילוח הבי"ל פדקס (FedEx) מתחילה עתה בניסוי עם כמה דגמי ניסאן e-NV200 בעיר וושינגטון ובסביבתה.
ניסאן פתחו והחלו בייצור ה-e-NV200 הכל-חשמלי בראש ובראשונה לקרוץ לגופים מוניציפאליים, מוסדיים וחברות גדולות. באירופה, למשל, הופכת הנסיעה בתוככי ערים רבות לקשה ומוגבלת יותר ויותר עבור מכוניות המונעות במנועי בעירה פנימית, כאשר במקביל זוכות מכוניות חשמליות להקלות משמעותיות. יצרניות רבות רואות לפיכך בגופים כאלו את הלקוחות הראשונים והגדולים יותר, באמצעותם ניתן יהיה להחדיר את הרכב החשמלי – תחילה כציבורי או מסחרי – אל התודעה ולהעלותם על כבישי הערים.
ה-e-NV200 נשענת על טכנולוגיית ההינע והעברת הכוח המוכרת מהחשמלית-המשפחתית של ניסאן, הליף (Leaf). בניסאן מדווחים עוד במקביל לתחילת הייצור כי עריית ברצלונה כבר החלה להשתמש ב-e-NV200 החשמלית כמונית עירונית וכי חברת השילוח הבי"ל פדקס (FedEx) מתחילה עתה בניסוי עם כמה דגמי ניסאן e-NV200 בעיר וושינגטון ובסביבתה.