דאף LF חסכונית יותר
משאית החלוקה הקלה של דאף מקבלת מנועים ותיבת הילוכים משופרים, המבטיחים חיסכון בצריכת הדלק
דאף (DAF) מציעה את סדרה LF (הוצגה כבר ב-2017) עם מנועים חדשים – נקיים וחסכוניים יותר. בדאף מודעים למעבר ההדרגתי להינע חשמלי, אך החליטו בכל זאת לשפר את היצע מנועי הדיזל הקונבנציונליים ולהציעם חסכוניים ויעילים יותר. משאיות החלוקה הקלות (9.5-17.0 טון) מקבלות מנועי Paccar (החברה-האם האמריקאית של דאף) 4 ו-6 צילינדרים (Paccar PX-5 ו- Paccar PX-7 בהתאמה, בנפח 4.5 ו-6.7 ליטר, בהתאמה) מעודכנים לאחר סדרות שיפורים ושדרוגים מקיפות. למעשה מדובר במנועים חדשים כמעט לגמרי שכן בלוק המנוע, הראשים, הבוכנות וחלקים רבים נוספים הם חדשים לגמרי, מתוכננים שונה ומחומרים איכותיים ועמידים יותר. גם מדגש העל ומגדש הטורבו הם חדשים וכוללים מגבילי לחץ.
ההיצע כולל שבע רמות הספק: מנוע ה-4.5 ליטר מוצע בטווחי הספק של 170-210 כ"ס והמנוע הגדול יותר, בנפח 6.7 ליטר, מציע 230-310 כ"ס. המומנט המרבי מושג כעת בסל"ד נמוך יותר. יחד עם המנועים המעודכנים מוצעות גם תיבות הילוכים חדשות בכלל זה תיבת 8 הילוכים אוטמומטית חדשה המכונה PowerLine. התיבה החדשה כוללת יחס העברה נמוך במיוחד בזינוק, בכדי לאפשר יציאה רכה ונטולת מכות מהמקום.
כתוצאה מסך כל השיפורים בסדרה LF מבטיחים בדאף חיסכון ממוצע בצריכת הדלק של 7%.
דאף מיובא לארץ על ידי חברת תעבורה