איווקו יורוקארגו יורו-6
איווקו חשפה את דגמי 2014 של היורוקארגו – משאית החלוקה הוותיקה שלה, המיוצרת מזה 22 שנה עם מעט שינויים. משאית כל-חדשה תושק ככל הנראה רק בעוד כשנה, ודגמי 2014 לא נראים שונים מדגמי היורו-5 העדכניים, למעט כאמור המנועים החדשים, העומדים מעתה בתקני פליטת המזהמים העדכניים ביותר – היורו-6. בכדי לעמוד בסטנדרט החדש הוחלפו המנועים הוותיקים – ארבע-צילינדריים בנפח 3.9 ליטר ושישה-צילינדריים בנפח 5.9 ליטר – במנועי 4.5 ו-6.7 ליטר בהתאמה. כפי שהיה עד כה, כך גם בדגמי 2014 מוצא המנועים הוא קאמינס. אותם מנועים, אגב, בואריאציה שונה במקצת, משמשים גם את מתחרתה הישירה של סדרת היורוקארגו – ה-LF של דאף. המעבר למנועים הגדולים והמעודכנים יותר הביא לעלייה מינורית במשקל העצמי, של כ-70 ק"ג, אך באיווקו מבטיחים יותר כוח בפחות דלק – עם צריכה של 2-5% פחות ביחס לגרסאות היוצאות.