מרצדס ספרינטר חדש

מרצדס ספרינטר החדש

מרצדס ספרינטר החדש

מרצדס בנץ משיקה דור חדש לוואן הוותיק והמצליח ספרינטר. עיקר החדשות הן במערכות בטיחות חדשות המתיימרות להפוך את הספרינטרלוואן הבטוח בעולם. כציוד בטיחות סטנדרטי, ללא תוספת תשלום, נכללים בספרינטר החדש בין היתר מערכת עזר לשמירת נתיב אל מול רוחות צד, כאשר רשימת התוספות בתשלום כוללת מערכת לשמירת נתיב הנסיעה, בקרת מרחק, כיוון אורות אוטומטי, ראדאר המזהיר בפני התקרבות מסוכנת מן הצד אל אובייקט ("זווית ראייה מתה") ועוד.
מרצדס ספרינטר החדש

מרצדס ספרינטר החדש


גם העיצוב עודכן וכולל מבחוץ בין היתר סבכה קדמית מעודכנת של מרצדס עם שלושת הפסים העבים לרוחב, חופת מנוע גבוהה יותר וצמד פנסי חזית עם טכנולוגיית LED. בפנים הוחלפו ריפודי וחיפויי המושבים ואלו מבטיחים עתה עוד נוחות. בנוסף הוספו קישוטי כרום, פתחי אוורור חדשים, מוט הילוכים חדש ועוד אי-אלו שינויי מיקום של מתגים ואביזרים שונים מוצע גלגל הגה חדש, "שמן" ונוח מבעבר.
היצע המנועים כולל 4 ו-6 צילינדרים בטווחי הספק של 95 עד 190 כ"ס המצוידים בטכנולוגיית ה-BlueTec המתקדמת של מרצדס, המבטיחה חיסכון בדלק ביחס לדגמים הקודמים (לכך אחראי גם העיצוב האווירודינאמי המשופר בספרינטר החדש) ועמידה בתקני הבטיחות המחמירים ועדכניים ביותר – Euro 6. במרצדס טוענים כי הגרסה החסכונית ביותר מתהדרת בצריכת דלק ממוצעת של 15.9 ק"מ לליטר. כל המנועים הם דיזלים, למעט בנזין אחד בהיצע – 1.8 ליטר עם 156 כ"ס – המצויד במגדש טורבו והנו 4-צילינדרי. הכוח מועבר אל הגלגלי באמצעות תיבה ידנית עם 6 הילוכים או תיבה אוטומטית עם 7 הילוכים.
מרצדס ספרינטר החדש

מרצדס ספרינטר החדש