פרטים ראשונים: איווקו דיילי חדשה!

איווקו דיילי החדשה - גרסת הואן הסגורה

איווקו דיילי החדשה – גרסת הואן הסגורה

איווקו האיטלקייה חושפת תמונות ופרטים ראשונים של הדור הבא של הדיילי (Daily) – הואן המסחרי המצליח שלה. ההשקה המלאה בפני העיתונות צפויה להיערך בתחילת יוני ואז יפורסמו הפרטים המלאים, בכלל זה כל היצע המנועים, תיבות ההילוכים, סוגי המרכבים השונים והחידושים הנוספים.
מהמידע שאיווקו פרסמה עד כה לא ברור האם מדובר במתיחת פנים מקיפה, קרי – התבססות על הדגם הנוכחי של הדיילי, או שמדובר ברכב חדש לגמרי שתוכנן מן המסד ועד לטפחות ככזה. חיזוק להערכה האחרונה מתקבל הודות לאורכי בסיסי גלגלים ואורך כללי גדולים יותר ומהצהרת אנשי איווקו כי מערכות המתלים ובולמי הזעזועים הן חדשות כאן. החדשה הבולטת ביותר שכבר פורסמה היא בשתי גרסאות גדולות נפח חדשות של הדיילי, שתצענה נפח אחסון של 18 ו-20 מ"ק, ובכך תחזור האיווקו דיילי להיות לרכב המסחרי הגדול בשוק, בסגמנט. באיווקו מדגישים כי לא מעט הושקע בהענקת עוד יציבות לרכב בנסיעה מהירה, בכלל זה שמירה טובה יותר על נתיב הנסיעה וטיפול אווירודינאמי לטובת עמידות יעילה מבעבר בפני רוחות צד. בגרסאות הגדולות יותר – במשקל כולל של למעלה מ-3.5 טון – כולל מבנה המתלים החדש הנמכת החלק האחורי של המרכב בכ-55 מ"מ.
איווקו דיילי החדשה - גרסת ארגז פתוח

איווקו דיילי החדשה – גרסת ארגז פתוח


עוד נודע מפי אנשי יחסי הציבור של איווקו שהדיילי החדשה מבטיחה ירידה ממוצעת של כ-5.0% בצריכת הדלק ביחס לדגמים עדכניים מקבילים; באיווקו חושפים כי היצע המנועים, תיבות ההילוכים ותיבות ההעברה עודכן וחודש, וכולל – לפחות בחלקו – יחידות חדשות לגמרי. פנים הדיילי החדשה עוצב מחדש, ויחד עם "שיפור מהותי" בבידוד בפני רעשים ובמערכת המיזוג, שופרה גם הנדסת האנוש ואיכות החומרים.
הייצור של האיווקו דיילי החדשה יתבצע במפעל איווקו ב-Suzzara שבאיטליה וב-Valladolid שבספרד, במקביל. בשני מפעלי הייצור בוצעו השקעות גדולות בשדרוג והתאמת פסי הייצור, מדווחים באיווקו. מועדי שיווק וכמובן מחירים טרם פורסמו.
לפניה ליבואנית איווקו לארץ, לחצו כאן
איווקו דיילי החדשה - גרסת אוטובוס זעיר

איווקו דיילי החדשה – גרסת אוטובוס זעיר