מרצדס SLT חדשות

משאית מרצדס בנץ אקטרוס SLT

משאית מרצדס בנץ אקטרוס SLT

מרצדס מציע מזה שנים אחדות גרסאות מחוזקות ומיוחדות של המשאיות מתוצרתו המיועדות למטען חורג תחת השם SLT. זה עתה משיק היצרן הגרמני את גרסאות ה-SLT העדכניות ביותר לסדרות ארקוס, אקטרוס וארוקס המצוידות במנועי 6-צילינדרים עדכניים העומדים בתקני פליטת המזהמים החדשים ביותר. גרסאות אלה מסוגלות לגרור מטען עד למשקל של 250 טון.
מרצדס מייצר את המשאיות המיוחדות במפעל המיועד לכך בשם CTT (קיצור של Custom Tailored Trucks) הממוקם במולסהים שבצרפת והכפוף להנהלת מפעל מרצדס ב-Woerth – מפעל המשאיות הגדול בעולם (ראו ידיעה נפרדת במדור זה).
משאית מרצדס בנץ אקטרוס SLT

משאית מרצדס בנץ אקטרוס SLT

מרצדס אקטרוס SLT מיוצר הן בגרסאות יורו-3 ויורו-4 לשווקים מחוץ לאירופה, לצד גרסאות יורו-6 עדכניות המצוידות בגיר פאוור-שיפט-3 ייחודי עם תוכנית יחסי העברה מיוחדת המכונה Heavy והמתוכנן להעביר מומנט גבוה משמעותית מתיבות ההילוכים המותקנות בדגמי האקטרוס הסטנדרטיים. דגם זה מצויד בטורבו-ריטרדר ומותקן על בולמי אוויר. גרסאות SLT מוצעות גם למרצדס ארקוס וארוקס כאשר זו האחרונה מוצעת גם עם הינע לכל הגלגלים.
המנוע בגוררי העל החדשים של מרצדס הוא ה-OM 473 Euro VI המכוייל כאן להספק מרבי של 625 כ"ס ומומנט עוקר סלעים של כ-306 קג"מ – כבר ב-1,100 סל"ד.
ניתן להזמין את כל גרסאות ה-SLT של מרצדס בסוכנויות מרצדס המוכרות, כאשר האספקה ללקוחות תחל כבר בדצמבר השנה.